marketing-www.com.pl

Warto dodawać drobne gadżety do zakupów, takie jak smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Bardzo wiele firm zupełnie nie zdaje sobie sprawy z tego jak cenne potrafią być drobne gadżety reklamowe. Ile to razy widać w różnego rodzaju sklepach, szczególnie tych ze sprzętem elektronicznym, że ludzie podczas zakupów dosłownie dopytują się o jakiś drobny dodatek reklamowy i bardzo często okazuje się, że takich dodatków po prostu nie ma. Szkoda, bo przecież każdy wie, że diabeł zawsze tkwi w szczegółach, a więc takie drobne elementy tworzą dobry nastrój w firmie i jednocześnie podnoszą jej prestiż.Mówiąc o gadżetach reklamowych wcale nie mam tutaj na myśli nie wiadomo jak kosztownych dodatków. Często w zupełności wystarczą nawet zwykłe smycze reklamowe. Do różnego rodzaju zakupów można dodawać swoim klientom tego typu upominki. Można je wręczać na przykład wtedy, kiedy klient dokona zakupów na określoną kwotę pieniężną. Choć taka smycz wydaje się być niczym szczególnym to jednak sam fakt, że dostało się coś gratis już pozytywnie wpływa na wizerunek naszej firmy. Pamiętaj, że dzisiaj hasło „klient nasz pan” nabiera wyjątkowego charakteru, gdyż w dobie kryzysu gospodarczego i dużej konkurencji liczy się dosłownie każdy klient.

Obdarowując osobę takim drobnym upominkiem możemy naprawdę liczyć na to, że ta osoba wcześniej czy później wróci do nas na kolejne zakupy. Oczywiście smycze reklamowe mają jeszcze jedną zaletę. Na nich powinno się bowiem umieścić naszą reklamę. Może to być więc nazwa firmy, logo i na przykład dane adresowe czy chociaż numer telefonu. Smycz jest takim dodatkiem, który nosimy w wielu sytuacjach na szyi, a więc wystawiamy go zwyczajnie na widok publiczny. Dobrze widoczna reklama może przynieść więc sporo korzyści.

Tego typu smycze reklamowe wykonuje dzisiaj bardzo wiele firm, a dzięki zaawansowanym technologiom projekt graficzny takiej smyczy może być dosłownie dowolny. Warto więc jak najlepiej przemyśleć projekt takiego gadżetu, gdyż od niego może zależeć to czy reklama w postaci takiej smyczy będzie skuteczna. Gadżet jest stosunkowo niedrogi, szczególnie przy dużym zamówieniu, a więc nie ma co na nim oszczędzać.

Tagi: , , ,